Lothíriel 16.01.2007 12:37 napsala: |
---|
Ale zajímalo by mě, jak to funguje, podle toho, co píše Neral v úvodníku, to chápu tak, že jde o to, že se na ty reklamy kliká, chápu to správně? Myslela jsem si vždycky, že u těchhle internetových reklam jde hlavně o to, aby se co nejvíckrát zobrazily. Doufám, že jsem teď nenapsala nějaký nesmysl, tohle opravdu není moje parketa. |
Píšeš to správně. Většinou jsou to výměnné reklamní systémy, kde prostě za to, že se na tvojí stránce zobrazí cizí banner, tak si můžeš nechat zobrazit svůj banner na jiných stránkách. A tam jde opravdu o počet zobrazení: jedno zobrazení cizího banneru na tvojí stránce = jedno zobrazení tvojeho banneru na cizích stránkách (teda ono to je samozřejmě složitější, ale v principu takhle). A tak jsem to tady měl doteď.
Ale pak je druhá možnost, a to jsou systémy, kde člověk za to, že poskytne svojí stránku pro cizí reklamu, dostane zaplaceno. A tam se taky používal počet zobrazení banneru, jenomže firmy už moc nechtějí platit za to, že se jejich reklamy zobrazí na nějaké stránce, kde se na ně stejně nikdo nekoukne. Proto začal fungovat tenhle systém, kdy podstatné je to, že člověk na nějakou tu reklamu opravdu klikne.
|